پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215451
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري:
افزايش25درصدي مسافران عيد فطر در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/04/19 11:02:49
نمایش : 960
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: يک ميليون و ۶۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از مجموعه‌هاي تاريخي، فرهنگي و گردشگري چهارمحال و بختياري در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر بازديد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه اين استان از ظرفيت تاريخي، فرهنگي و گردشگري بسيار خوبي برخوردار است و سالانه گردشگران زيادي به اين استان سفر مي‌کند، اظهار کرد: يک ميليون و ۶۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از مجموعه‌هاي تاريخي، فرهنگي و گردشگري چهارمحال و بختياري در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر بازديد کردند.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: بيشترين بازديدها از مجموعه‌هاي تاريخي فرهنگي پل زمان خان، پيرغار، آبشار شيخ عليخان و چشمه ديمه، مجموعه گردشگري گرداب بن و سياسرد، بناهاي تاريخي فرهنگي خدارحم‌خان چالشتر، امير مفخم دزک، سردار اسعد بختياري جونقان و موزه باستان شناسي شهرکرد بوده است.

عسگري با بيان اينکه ظرفيت اشغال واحدهاي اقامتي و شهرستان‌هاي ۹ گانه اين استان در اين ايام به صورت ۱۰۰ درصدي نيز بود گفت: اقامت و بازديد گردشگران و مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزايش داشته است.

وي اقامت در اين استان را حدود ۲۶۰ هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: اين اقامتگاه‌ها شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذير، مدارس آموزش و پرورش، خانه‌هاي مسافر، کمپينگ‌ها، مهمانسراهاي دولتي و ... است.

عسگري به چاپ و توزيع ۸۰ هزار اقلام تبليغاتي از قبيل نقشه، کتابچه اطلاعات ضروري سفر، سي دي، بروشور و ... اشاره کرد و افزود: نزديک به ۷۵۰ متر مربع بنرهاي تبليغاتي نيز در سطح استان براي اطلاع‌رساني و رفاه حال گردشگران و مسافران چاپ و نصب شده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html